Kral öldü, yaşasın yeni Kral.
Aşırı besleme kullanarak hacim düşürme ve sıkı emisyon normlarını tutturma modasına Ferrari de uydu.
Atmosferik motorlu 458 Italia, başarılarla dolu kariyerini noktalayarak yerini çift turbo motorlu 488GTB'ye bıraktı.
Lafı uzatmadan özelliklere, ardından da afilli resimlere geçelim.
3.9 litre
V8
Biturbo
Ortada konulu motor, arkadan itiş (MR Layout)
670hp
760nm
0-62mph : 3.0 sn
Vmax: 330+ kph
Aşırı besleme kullanarak hacim düşürme ve sıkı emisyon normlarını tutturma modasına Ferrari de uydu.
Atmosferik motorlu 458 Italia, başarılarla dolu kariyerini noktalayarak yerini çift turbo motorlu 488GTB'ye bıraktı.
Lafı uzatmadan özelliklere, ardından da afilli resimlere geçelim.
3.9 litre
V8
Biturbo
Ortada konulu motor, arkadan itiş (MR Layout)
670hp
760nm
0-62mph : 3.0 sn
Vmax: 330+ kph