Ferrari, California T ile (20 küsur yıllık aradan sonra) başladığı ürün gamını Turbo'landırma operasyona 488 GTB ile devam ediyor.
4.5 litrelik Atmosferik V8 motoru ile 570 HP Güç ve 540 NM Tork sunan 458 Italia'nın yerine artık 3.9 litrelik Biturbo V8 motoru ile 660 HP Güç ve 760 NM Tork sunan 488 GTB var.
Yeni biturbo motorla yeni bir sürüş karakterine bürünen 488 GTB, eski atmosferik motorun doğrudan ve mekanik tepkilerinden ziyade elektronik ve görece indirekt tepkiler sunuyor. Ama artan güç ve torkun etkisiyle 0-100 kms hızlanma 0.5 saniye azalarak 3.0 sn'ye inmiş, Azami hız ise 5 kms artarak 330 kms'ye ulaşmış.
Autocar'dan Matt Prior'ın gerçekleştirdiği ilk test ile karşınızda Yeni Ferrari 488 GTB.
Buyrunuz bu da 488 GTB'nin ilk pist/asfalt test sürüşü videosu: